قیمت محصول

برای قیمت تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

ساعت Lady-Datejust Oyster Perpetual از جنس طلای زرد 18 عیار، مجهز به صفحه الماس‌نشان و بند جوبیلی است.

طرح پرتوی آفتاب، بازتاب نور بسیار زیبایی روی بسیاری از صفحه‌های مجموعه Oyster Perpetual  ایجاد می‌کند. این طرح با استفاده از تکنیک برس‌کاری ماهرانه زده می‌شود که طی آن، شیارهایی از مرکز صفحه ساعت به سمت بیرون ایجاد می‌شود. نور به‌ طور مداوم با هر شیار منتشر می‌شود و با هر حرکت مچ دست درخشش ظریف و زیبایی خلق می‌کند.

جواهرنشانان، همچون مجسمه‌سازانی ماهر، فلزات گرانبها را با ظرافت تراش می‌دهند تا بستری که هر سنگ در آن قرار می‌گیرد را به‌خوبی شکل دهند. با هنرمندی و صنعتگری یک جواهرساز، سنگ در جای خود قرار می‌گیرد، با سایر سنگ‌ها هم‌تراز می‌شود و سپس کاملاً در بستر طلا یا پلاتین خود تثبیت می‌گردد.

علاوه بر کیفیت ذاتی سنگ‌ها، بعضی معیارهای دیگر نیز به زیبایی جواهرنشانی رولکس می‌افزاید: تنظیم دقیق ارتفاع سنگ‌ها، جهت و قرارگیری، نظم، استحکام، تناسب آن‌ها و همچنین پرداخت حرفه‌ای فلز. سمفونی‌ای درخشان برای تقویت ساعت و مسحور کردن کسی که آن را بر دست می‌بندد.

طراحی، ساخت و تولید بندها و قفل‌های رولکس و نیز آزمایش‌های سختگیرانه‌ای که آنها را محک می‌زنند، همگی با فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای انجام می‌شوند. جوبیلی، بند فلزی انعطاف‌پذیر و راحت با اتصال پنج تکه‌‌ای، منحصراً برای معرفی Oyster Perpetual Datejust در سال ۱۹۴۵ طراحی و ساخته شد.

اطلاعات محصول

برند

اصالت برند

تکنولوژی موتور

مکانیکی

فرم قاب

گرد

محدوده عرض قاب

28 mm

جنس شیشه

سافایر کریستال

گارانتی

5 سال

طرح صفحه

آنالوگ

ویژگی ها

,

طرح بند

جوبیلی

رنگ

, , ,

جنس به کار رفته

, ,

نظرات

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت مچی رولکس مدل 279138RBR”