قیمت محصول

برای قیمت تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

ساعت Lady-Datejust Oyster Perpetual از جنس اویستر استیل و طلای سفید مجهز به صفحه الماس‌نشان و بند اویستر است.

این صفحه مجهز به الماس در زمینه طلای ۱۸ عیار است. طرح پرتوی آفتاب، بازتاب نور بسیار زیبایی روی بسیاری از صفحه‌های مجموعه Perpetual Oyster ایجاد می‌کند. این طرح با استفاده از تکنیک برس‌کاری ماهرانه زده می‌شود که طی آن، شیارهایی از مرکز صفحه ساعت به سمت بیرون ایجاد می‌شود. نور به‌ طور مداوم با هر شیار منتشر می‌شود و با هر حرکت مچ دست درخشش ظریف و زیبایی خلق می‌کند.

جواهرنشانان، همچون مجسمه‌سازانی ماهر، فلزات گرانبها را با ظرافت تراش می‌دهند تا بستری که هر سنگ در آن قرار می‌گیرد را به‌خوبی شکل دهند. با هنرمندی و صنعتگری یک جواهرساز، سنگ در جای خود قرار می‌گیرد، با سایر سنگ‌ها هم‌تراز می‌شود و سپس کاملاً در بستر طلا یا پلاتین خود تثبیت می‌گردد.

طلا به دلیل ارزش و کمیابی مورد علاقه همگان است. استیل استحکام و اطمینان را تقویت می‌کند. آنها با هم به زیبایی بهترین ویژگی‌های خود را در هم می‌آمیزند. رولسور به منزله امضای حقیقی رولکس است که از اوایل دهه ۱۹۳۰ در مدل‌های رولکس به کار می‌رود و در سال ۱۹۳۳ نام آن به عنوان علامت تجاری ثبت شد.

بند اویستر ترکیب بی‌نظیری از ظاهر، عملکرد، زیبایی و فناوری است و به گونه‌ای طراحی شده که هم استحکام و هم راحتی را عرضه کند. این بند مجهز به قفل اویسترکلسپ و همچنین اتصال ایزی‌لینک برای افزایش آسان طول بند می‌باشد که آن هم در انحصار رولکس است. این سیستم مبتکرانه به صاحب ساعت امکان می‌دهد که طول بند ساعت را تا تقریباً ۵ میلیمتر افزایش دهد و این به معنای راحتی بیشتر در هر شرایطی است.

اطلاعات محصول

برند

اصالت برند

تکنولوژی موتور

مکانیکی

رنگ

, , , , ,

فرم قاب

گرد

محدوده عرض قاب

28 mm

جنس شیشه

سافایر کریستال

گارانتی

5 سال

طرح صفحه

آنالوگ

ویژگی ها

,

طرح بند

اویستر استیل

مقاومت در برابر آب

100 متر

جنس به کار رفته

, ,

نظرات

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت مچی رولکس مدل 279384RBR”